16 Nisan 2015 Perşembe

Liquid Neutrogena Yüz Temizleme Jeli

Liquid Neutrogena Makyaj Temizleme Jeli ▶️Parfümsüz olması çok hoşuma gitti.Normal günlük hayatımda makyajımı çıkardıktan sonra Clınıque markasının temizleme jelini kullanıyordum fakat bittiğinde yerine daha uygun fiyatlı bir ürün arayışına geçtim.Bloggerlar arasında da çok övülen bir jel oluncada şans vermek istedim.1 haftadan beri düzenli olarak kullanıyorum ve cildim çok hassas olmasına rağmen hiçbir yan etkisini görmedim.▶️Gelelim kullanım talimatlarına:Yüzünüzü ve boynunuzu ılık su ile hafifçe ıslatın. Neutrogena likit yüz temizleme jelini avucunuza pompalayınız ve köpürtün.Oluşan köpüğü yumuşak dairesel hareketlerle yüzünüze masaj yaparak uygulayın.Sonrasında ılık suyla durulayınız ve yumuşak temiz bir havlu kullanarak cildinizi küçük dokunuşlarla kurulayın. Kullanımı ile ilgili Dermatoloji uzmanlarına danışabilirsiniz.
Ayrıca her cilt temizliği sonrası cildinizi mutlaka nemlendiriciniz ile nemlendirmenizi tavsiye ediyorum.

1 yorum: